hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)

KAU ATAU AKU????

KAW:
kaya,chantek,HOWT,meletop,marked,loaded,
ramai kawan,rumah banglo,kete mewah,ramai suka kaw,pandai,
handphone mahal2,pandai dressup,barang branded,KAW BAEK HATY DAN TERLALU PEMURAH TETAPI,disebabkan kaw terlalu baek haty dan pemurah 2 lar yg dah merosakkan maruah kaw,mna pergi maruah seorang perempuan pda diri kaw???kaw sggup jd perempuan jalang,pdahal semua yg kaw na bole dapat,tapi kenapa kaw sggup gadaikan maruah kaw??


AKU:
taraf hidup aku sdehana jea,hodoh,ta howt,ta marked,ta ramai kawan,
rumah bese jea,kete pown kecil jea,barang murah,aku ta pandai dressup like kaw,hp mura jea,AKU TA SEBAEK KAW TETAPI,aku still bole jaga maruah aku,kalau nak diikutkan kaw tade problem ngan family kaw,klaw na dbandingkan dgn aku tiap2 hary ada jea yg ta kena..kaw ada bf yg sama taraf dgn hidup kaw,tapi langsung tale dpercayai,tak macam aku,aku pown ada bf gak,dea siap advice lagi kt aku supaya jaga maruah diri.seterok2 pangai aku knapa ak bole jga maruah diri ak tapi kaw tak?bagi aku maruah 2 very important larh,tapi bg kaw??so kaw renung2 kan lar ea:)


''BE CAREFUL WITH CINTA''

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...