hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)
Bebudak kat Tagged salu tanye aku apehal aku tak salu
online tagged?tanak reply komen or msg dorg.banyak sebab kalau korang nak tahu knapa aku skunx ta penah online tagged.



nie sebab utama aku tanak on tagged.tengok ah,melambak ak nak kene confirm kan naik celaru aku.kalau ak confirm kan msti lappy aku jadi lembab macam siput,last last jd blank.tu yang aku benci mule ah aku kena restart balek lappy aku.ahhhh!menyusahkan makk nyahhh.





nie haaa seko ag mamat msg macam harem!ingat aku ape huh?!siot jea jantan kapereng mcm neyh.teruk kan?ade ke patut dea tanye mcm 2.
ishhh3!!!DAMN!




''sexy la u''ntah hape hape tah dak neyh.nak puji pon jangan r cmpi cnie kan.tak suke ahh!ko paham,aku tak suke!!
mule2 puji mcm 2 pas tu ble layan laen plak yang jadi kann.macam larh aku tak tahu.ak dah kenal sgt fiil bebudak tagged nie.tapi tak semua larh.myb ad yang baek.nie aku cakap yang jahat2 jea,mulut tak reti jage.aku tahu r sbg manusia di muka bumi tak lepas dari nafsu tapi jangan r mcm nie doe.hormat ah skit.ta ske tol
aku.


nie lagi sorang.haishh!tak paham aku.wat muke tak malu plak suruh aku menanye dea.ishh3!memang larh tak salah kalau aku yang menanye dea tapi care dea suruh ak tanye pape kt dea tu mcam,tah larh.tak tahu nak kate.hahaha



p/s:click dekat picture utk gmbar lebih jelas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...