hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)

NOTA CINTA


Ari tu aku dengan mama pergi kedai buku pustaka Anur,dok tengah mencari buku,aku terjumpa satu novel nie tittle dea "NOTA CINTA BUATMU''.dok bace sinopsis kat belakang buku tu macam best jalan citer nye.last last aku pon beli larh satu,mahal larh gak harganye.abis duit aku disebabkan aku berminat baca novel then aku pon beli larh.hehe.kalu u all nak tahu mcm mane story nie aku boleh bagi sinopsis dea jea.haha.then korang pegi larh cari sndiri kat kedai buku novel nie ea.

korang try larh menghayati sinopsis nie eh.heheh:)

Novel ini mengisahkan Johanna yang rela berkorban demi harga diri, dan kasih sayang walaupun sukar menghadapi perpisahan. Padanya, biarlah dirawat hati yang luka, biarlah dilalui hari-hari mendatang tanpa suami di sisi. Pergilah Dihrran, suaminya, mencari kebahagiaan dan kasih sayang yang diperlukan.

Hidup siapa yang menduga, Johanna dipertemukan dengan Graham. Lelaki yang tidak percaya kewujudan agama dan Tuhan. Namun, lelaki itu lelaki istimewa, lelaki yang sering mengerti, lelaki yang paling cepat memahami. Hati Johanna yang luka diubati, jiwa yang kosong kini terisi.

Cuma ketika cinta datang semula, Dihrran yang pernah membuangnya dahulu datang menagih hati, menagih simpati! Hatinya sudah nekad, apa yang berlaku, biarlah berlalu. Dihrran perlu diajar untuk menghargai, untuk menghormati. Dia bukan wanita yang mudah dibuang dan diambil kembali

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...