hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)

STUDY STUDY STUDY

Tension nye bila asyik study jea before 5o'clock da kene bangun solat subuh then g bukak buku dengan mata yang kuyu.first skali of coz kene bukak math.shit!i hate it!tade mud nak study pagi pagi bute mcm nie.plus minus divide bla bla bla.ohh god,mcm ne nak pass exam kalau dah malas macam nie.ape nie,tak paham larh,cper nak bantu aku if aku tak paham mna mana ques.mama?papa?sis dill?sis wani?huh!dari dorg tolong aku pagi pagi buta macam nie baek dorg g buad taek mata.ngantuk sihhh.wtf!mata aku makin lama makin kuyu.mama!!nak sambung tidor balekkk!mengantuk larh.konfem mama balas blek ''sayang,awak tu nak exam kan next month so awak kene larh berusaha sikit,bukan lama pon.skali seumo idop awak amik spm kan,lain larh kalau awak nak repeat blek.mama takan bagi''.giler ah,bosan sungguh.ape nak buad skunx??any ideas?huh!aku dah blur plus celaru skunx,ape yang aku pikir aku nak landing atas katil aku skunx gak.but cant,mama masuk abis kantoi aku,ingatkan aku study last last aku tidor..haishh!

mood:not feeling good[i want sleep now]:(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...