hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)
10:16/03.10.2010:Ari nie mama gerak aku pagi pagi bute lagi,matahari pon belum terpacak lagi.tak tahu nak kate mata aku memang kuyu jea ari neyh coz tak cukop tidor.tu larh cper soh tidor lambat lagi.haishh!ari nie mama membebil lagi dekat aku sebab aku tak kemas meja after aku buad homework semalam.apa aku bole buad mendengar saje tazkirah mama aku tu.ishh!ari nie aku btul btul menghadapi tekanan jiwa sikit mengantuk+sakit kepale+selesema+batuk plus homework tak siap lagi.ohh my goddd!tomorrow sekolah keje banyak lagi tak siap nie tapi aku bole lagi nak up 2 date blog aku nieape nak jadi nie aina?!:(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...