hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)



Serius doe jeles gile tengok membe membe ada kapel tapi aku?haishh!tak tahu larh na cakap.ada kapel aku buad bodo jea,bosan larh ape larh.tapi bile dah takde ak nak bising bising plak.asal larh dengan aku neyh??sedar larh wahai Aina Syakira.aku tengok member aku dgn dea punye bf,perghh!romantik gile,sumpah jeles sangat sangat doe.aku teringin nak jadi macam mama papa dulu dulu,siap ad candle light dinner lagi.wowW!romantik gitu.kan kan kan???hehe.act,aku tak rety nak layan laki mcm mne coz aku bkn jenis yg lembut lembut punye gurl.hahah.kekasaran aku begitu terserlah sekali depan lelaki padan larh takde yang nak dkt aku sbb mereka mnyamai aku dgn budak laki laki.haissh!nak wat cm ne dah memang personaliti aku macam tu.ada gak membe suruh aku ubah perwatakan aku tapi aku perlu mangambil masa yang lama untuk ubah.ape kau pikir aku boleh ubah perwatakan aku dalam 2 saat ka??hahah.ohh,tidakkk sama sekali ya rakan rakan.hehe.apa yang aku harap sekali one day nty aku akan berjumpa dengan lelaki pilihan aku:P




CIRI CIRI CALON PILIHAN:)

1-jujur 2-setia 3-penyayang 4-berpendidikan/bekerjaya tinggi* 5-pandai berfesyen 6-respect orang 7-peramah 8-kelakar 9-romantik:) 10-memahami 11-berfikiran terbuka

p/s:BORANG PENCALONAN BOLEH DIDAPATI DI 7ELEVEN.HAHAH

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...