hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)

ANTI MALAYSIA

Haishh , tak aku tahu la dunia skunx nie macam-macam berlaku , bencana alam lah ,manusia bergaduh sesama sendiri ,gejala buang anak pas nie tak tahu lah nak jadi ape pulak ,tadi aku dok berfacebook jap then member aku tag kat aku satu page nie ANTI MALAYSIA , aku pun apa lagi bukak lah page tu ,korang tahu ape aku nampak bila aku bukak page tu?jengjengjeng!!haha , rakyat indon n malaysia dok bergaduh mulut ,hohoho~ macam2 aku tengok ayat dorang keluarkan ,benda yang tak sepatut nya keluar pun terkeluar , page ANTI MALAYSIA nie diwujudkan gara-gara piala suzuki tempoh hari ,hahaha ,korang semua tahu kan indon kalah bola dengan malaysia .nak buad camana dah malaysia nak menang , tapi yang aku pelik nya ada ke patut indon cakap penonton malaysia kat stadium tu suluh laser kat pemain indon , yeke?mana ada!mandai ah kau indon buat cite macam2 noe , dah kalah tu kalah jea lah ,terima ngan hati terbuka tak payah lah sampai nak buat cita macam2 .huhuu

sambung balik cite page ANTI MALAYSIA nie ,tadi aku ingat aku nak post something kat wall page nie tapi tak jadi lak then aku terus lah meneroka page anti malaysia nie ,aku baca komen2 yang dorang bagi ,haishhh!macam2 ada, yang kelakar pun ada ,siap keluar fakta2 lagi , yang aku tak leh belah ngan sejarah2 yang dah berkurun lama tu pun keluar gak ,india melayu cina semua keluar ,dengan perdana menteri kita pun sekali disebut sebut kan dalam tu .haish!dashat tak dashat tu , kadang-kadang dok baca komen dorang tu menyakitkan hati pun ada ,nak jea aku hentam rakyat indon nie,hahahaha ,sape nak join aku hentam dorg sekali???kuikuikui!kidding :) .huh!yang paling aku bengang sekaly indon2 nie dok kutuk2 negara malaysia ,perghh!menyirap s###!sabar jea lah aku baca , kalau korang baca komen2 dari indon2 nie sumpah korang bengang gila ,dorang cakap malaysia miskin , rakyat nya mintak sedekah ,siot tol.sape yang sebenarnye miskin sekarang ,malaysia atau indon??indon r kan ,kalau tak takan rakyat dorang yang berpuluh ribu tu datang kat malaysia cari rezeki,ada yang sanggup jadi pendatang tanpa izin lagi tu (PATI) ,betol tak kawan-kawan?hehehe









[Sila click pada gambar untuk paparan lebih jelas]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...