hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)

TAG DARI TUAN DIN

sedang dok leka membelek2 blog orang nie tetiba2 aku terjumpa lak blog Tuan Din nie ,then aku belek2 ah dea nye blog kan ,ade jumpa satu tag nie ,dea tag kat semua pembaca2 termasuk aku sekali lah kann.hehehe ,so aku pun nak jawab lah soalan2 dea kat bawah nie :)

PERIBADI
1. Saya adalah:seorang yang peramah ,kadang2 aku sedikit nakal ,bercita cita tinggi ,jenis kuat tacink ngan orang , so korang kalau nak cakap pape ngan aku kena buat ayat dulu supaya nak menjaga hati aku ,kot2 ayat korang buat aku kecik hati ke ,kihkihkih!!aku jenis yang tak hairan ape pandangan orang kat aku , suka ikot kepala otak sendiri jea ,dalam hidup aku just pegang satu prinsip jea
2. Status:masih bujang >.<
3.Kalu bukan sidia, pasangan saya adalah:Brad Pitt HEHEHE jangan jeles noe :)

CINTA
1. Cinta pertama:cinta pertama masa waktu sekolah dulu , form 2 ta silap dengan Muhd Saiful Ziehan ,huhuhuh , tade maknanye bercinta masa 2 maklum lah cinta monyet lah katekan .hohohoho
2. Jangkahayat percintaan paling lama:2 tahun jea,kuikuikui!
3. Sifat Jejaka / Gadis:ta penah tinggal solat ,perghh!sejak bila lak ciri2 jejaka idaman aku bertukar nie.hahaha,yang paling penting sekali hati dea mulia dan ikhlas menerima seadanya .hahahahah.
[SORY LAH AKU BUKAN PANDANG RUPA TAPI AKU PANDANG HATI NYE] :)

KERJAYA
1.Cita-Cita Saya:dari aku tadika sampai sekarang cita2 aku cuma satu jea nak jadi seorang ARKITEK ,entah tercapai ke tidak tak tahu le
2. Saya Berusaha:nak memperbetulkan diri aku yang ta seberapa betul nie ,hehehe , berusaha nak ubah perangai aku menjadi lebih baik , dan paling penting sekarang aku harus berusaha untuk menggapai cita2 aku ,ahaks!
3. Akhirnya Saya:ta capai2 ag apa yang nak ku capai ,hahaha

KISAH SAYA
1. Saya Pernah Mencuri:pernah curi2 makan waktu puasa ,hahahah,jahat nye aku nie.hehehe,alah!lagi pun time 2 aku baru jea 7 tahun ,baru nak mencuba untuk puasa .huhuhu
2. Pernah Pukul:wahhh!aku tak pernah pukul orang pun , aku pukul nyamuk pernah lah ,hari2 kot =D
3. Kena Tangkap:masa form pernah kena tangkap ngan guru disiplin sebab tak masuk kelas hahahah .opsss!terlepas pulak ,hehehe .diam2 eh korang rahsia kita jea tau :)


LIFE
1.Disco/Livebeng/karoke kenduri:karok jea aku pernah pergi ,nak karok kat kenduri jangan harap ah aku nak buat ,huhuhu ,malu:]
2. Movie:aku layan movie yang best2 jea ,yang boleh buad aku gelak sampai nak terkeluar anak tekak .HAHAHAH!
3. Sosial:aku bukan sosial tapi aku jenis suka berkawan dengan semua orang tak kira lah perempuan atau lelaki , putih atau hitam,gemok atau kurus ,cantik atau hodoh ,hensem ke tak hensem .aku kawan jea...

RANDOM
1. Seks sebelum kawin:susah aku nak jawab soalan nie , buat masa sekarang aku belum ada rasa nak buat seks sebelum kawin , n aku takan buat pun kecuali kalau aku dah kawin :D
2. Parti Politik saya Undi:JENGJENGJENG..biarlah rahsia
3. SMS terakhir saya bertulis:Bye ,jaga diri oke
4. Baju saya pakai:pape baju pun tape ,tapi biar lah yang bersesuaian kan ,tidak terlalu seksi
5. Kalu saya SuperHero, saya adalah:Cat woman ,fuhhh! :P


HOHOHO,lega aku dah abis soalan yang dijawab ,penat memecah otak pikir nak jawab ape nie ,hehehe


sekarang aku nak tag skat semua follower2 aku dan semua yang lawat page aku nie , so korang bole lah copy paste kan soalan2 diatas k then tajuk nya mesti TAG DARI TUAN DIN

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...