hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)

SAYA MAHU MENJADI BLOG PILIHAN KODET



Tadi aku saje melawat blog2 yang tidak ku kenali ,tiba2 terjumpa lak satu blog nie then aku pun follow lah , dok tengah tinjau si kodet punya blog nie aku ternampak entri terbaru dea ''INGIN MENJADI BLOG PILIHAN KODET?'' aku pun ape lagi tergedik gedik lah aku nak join ,HAHA


Cara nak join : 1. Buat satu entri bertajuk saya mahu menjadi blog pilihan Kodet 2. Letak gambar di atas tu sebagai gambar untuk entri yang korang tulis tu . 3. Lepastu tulis kenapa korang nak dimasukkan ke dalam Blog Pilihan Kodet . 4. Senang kalau malas nak tulis just copy n paste dlm blog korang . Itu saja .


Cara Pemilihan Blog Pilihan Kodet 1 . 3 Pemenang akan dipilih 2. Kalau blog korang menarik bagi pandangan aku memang korang mesti masuk . 3. Kalau tak ramai yang join , mesti lagi senang la korang nak masuk dlm list ni .


Jadi apa tunggu lagi , tulis entri kosong , lepastu letak link entri di situ , korang join dapat untung juga nanti sebab aku akan check 1 blog korang untuk aku pilih siapa yang akan masuk dalam blog pilihan aku . Itu saja .


Oppsss!sebelum aku terlupa aku nak menjadi blog pilihan kodet sebab aku nak meningkatkan jumlah follower aku , almaklum lah aku baru jea nak berjinak jinak dengan dunia blogger nie ,huhuhu , n selain itu aku nak memfemes kan blog aku nie muahahahaha! >.<


PS : Cara pemilihan bukan berdasarkan review korang , tapi blog korang dengan entri - entri di dalam blog korang tu . So aku tak kisah macam mana review tu , aku cuma nak tengok blog korang je . So dua - dua untung kan . Dah lama aku pasang ni , mungkin 1 tahun kot ada benda ni... atau tahun depan depan depan ada lagi..

kalau korang nak join click lah sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...