hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)


whaddup guys!lama suda aku tak update blog aku gara gara busy memanjang.well,spm victim an so nak tanak aku kena larh study.lma punye gila ah aku tak update blog hampir 3 bulan kan.hahah.
hari nie hari yg paling manyakitkan hati aku coz kene marah dgn mama plus listening dea punya tazkirah.macam macam dea tazkirah nye aku,naik bebulu telinga aku dgr.heheh.tapi nak buad mcm mna kan,kena jea larh dgr.ag pon ada baik nye aku dengar tazkirah mama tu supaya aku nie sntiasa beringat ingat sikit.spm nak dekat dah tapi aku lgsung tak open book but ak ber facebook pulak.chat sane chat sini,bkannya penting pon kann.haish!aina aina,pe nak jd neyh,dah tahu tak penting lagi mau buad..pape pon aku akan buktikan dekat mama papa n semua orang yang aku boleh buad and aku akan sahut cabaran dorang:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...